Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ PART 1



ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΑΚΙΑ(ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ) ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΛΕΜΜΕΝΕΣ

1)Δεν ειναι κατι δυσκολο να βγαλεις μαντιναδα
αρκει να εχεις ερωτα κ λιγο κουζουλαδα

2) Εαν σφυριζω τραγουδω αυτο δεν ειναι ψεμα
ειναι γιατι ανεβηκε στην κεφαλη το αιμα

3)Τις μαντιναδες εβγαλα μεσα στο λεωφορειο
και μεσα τωρα απ' αυτο σας λεω κ αντιο

4)Καποιοι μου ειπαν ο Ιχθυς ωραιο ζωδιακι
και αλλοι πως καποιος Ιχθυς τους ποτισε φαρμακι.
την γνωμη σας για εμενα πια δεν θα την ερωτησω
γιατι και διχως ζωδια ιδια ζωη θα ζησω.

5)Η μαντιναδα μου αυτη,ειν' το ευχαριστω μου
για οσους ευχηθηκατε στο χρονολογιο μου.
να σας γυρισει ο Θεος,ξωπισω τις ευχες σας
και ευχομαι παρα πολλες να ειναι οι χαρες σας

6)ΟΠΟΙΟΣ ΛΥΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ
ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ
ΑΠ' ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ
ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΕΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙ.

7)Οτι κ αν μας πληγωσε,στην ακρη το πεταμε.
σηκωνουμε την κεφαλη και στα μπροστα παταμε.

8)Τις μαντιναδες που στειλα
σ'ενα χαρτι να γραψεις
κι οταν θα εισαι μακρια
διαβασ' τες και θα κλαψεις

9)Αν θα βρεις αλλον σαν κι εμε
τοσο να σ' αγαπησει
φερτον μαχαιρι στην καρδια
να ερθει να μου μπηξει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Συνολικές προβολές σελίδας